Doprava a platba

Doprava je nabízena v rámci České a Slovenské republiky.

Doprava zdarma nad 1.500 Kč pouze u platby předem.

Uvedené ceny jsou konečné, nejsme plátci DPH.

 

Obsah

  1. Ceník přepravy a dobírky

  2. Specifikace služby přepravce

  3. Dodání zboží

  4. Poškození zásilky

  5. Možnosti platby

 

A. CENÍK PŘEPRAVY A DOBÍRKY

ZPŮSOB DORUČENÍ PLATBA PLATBA PŘEDEM NAD 1.500 KČ
PŘEDEM DOBÍRKOU
Česká Republika
ČESKÁ POŠTA - balík do balíkovny 65 65 0
ČESKÁ POŠTA - balík na poštu 79 114 0
ČESKÁ POŠTA - balík do ruky 99 134 0
ZÁSILKOVNA* 95 130 0
Slovenská Republika
SLOVENSKÁ POŠTA 235 270 235
ZÁSILKOVNA* 95 130 0
ZÁSILKOVNA na adresu* 155 190

155

 

Ceny zahrnují poštovné a balné.

*pro ZÁSILKOVNU expedice pouze 1x týdně (středa)

 

B. SPECIFIKACE SLUŽBY PŘEPRAVCE

 

Balík Do ruky je (na vámi zvolené adrese) předáván hezky z ruky do ruky. Potěší vás jistě také to, že i v těch nejodlehlejších koutech naší země je Balík do ruky doručován již následující pracovní den po předání dopravci. Pokud Vás přepravce nezastihne doma, je balík automaticky uložena na Vaší poště.

Cena: 99 Kč (+ 35 Kč dobírka)

Platba dobírky: možnost placení hotově, případně platební kartou

Hmotnost: zboží do 30 kg

Doručení: obvykle do 1 - 2 pracovních dnů (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)

Porušená zásilka: v případě viditelně porušené zásilky lze reklamovat přímo u přepravce

Oznámení o zásilce: v den, kdy si česká pošta převezme balíček, dorazí Vám ve večerních hodinách e-mail s informacemi ohledně zásilky. V den doručení obdržíte sms a e-mail od přepravce s uvedeným časovým rozmezím, kdy bude balíček doručován

Doba uložení: 7 dní + možnost prodloužení

 

Balík Na poštu - logo

 

Balík Na poštu je doručován na kteroukoliv z více než 2 700 pošt v České republice podle výběru adresáta nebo odesílatele. Ideální služba pro ty, kteří si nikdy nejsou jistí, kde budou ve chvíli doručování své objednávky.

Cena: 79 Kč (+ 35 Kč dobírka)

Platba dobírky: možnost placení hotově, případně platební kartou na vybraných pobočkách

Hmotnost: zboží do 30 kg

Doručení: obvykle do 1 - 2 pracovních dnů (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)

Oznámení o zásilce: adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště

Vyzvednutí zásilky: po uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.

Doba uložení: 7 dní + možnost prodloužení

 


 

Balík Do balíkovny naleznete na poštách u speciální přepážky, která Vás rychle obslouží . A nejen to, balík je možno vyzvednout v nákupních centrech, v papírnictví, ale i v trafice za rohem. A také na prodejních místech SAZKA.

Balík může vyzvednout kdokoliv s kódem z emailu nebo sms.

Počet Balíkoven stále roste tak, aby byly svým zákazníkům po ruce, proto sledujte www.balikovna.cz.

Cena: 65 Kč (+ dobírka zdarma)

Platba dobírky: možnost placení hotově, případně platební kartou na všech pobočkách pošty

Hmotnost: zboží do 20 kg

Doručení: obvykle do 1 - 2 pracovních dnů (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)

Porušená zásilka: v případě viditelně porušené zásilky lze reklamovat přímo u dopravce do 2 dnů

Oznámení o zásilce: adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku v balíkovně

Vyzvednutí zásilky: po uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.

Doba uložení: 7 kalendářních dnů bez možnosti prodloužení

zasilkovna-logo

DORUČENÍ NA VÝDEJNÍ MÍSTO (Česká a Slovenská Republika)

Balík je doručován na výdejní místa, kde si můžete vyzvednout svou zásilku. Seznam výdejních míst naleznete na https://www.zasilkovna.cz/pobocky

Zásilka je na Vámi zvolené výdejní místo doručena do druhého dne po odeslání. Svoji zásilku můžete sledovat online nebo pomocí mobilní aplikace. Balíček si můžete rozbalit hned při vyzvednutí a případně ho poslat zpět. Reklamační asistent Vám případně po telefonu poradí.

Cena  ČR: 95 Kč (+35 Kč dobírka)

Cena SR: 95 Kč (+35 Kč dobírka)

Platba dobírky: možnost placení hotově, případně platební kartou na všech pobočkách

Hmotnost: zboží do 5 kg

Porušená zásilka: v případě viditelně porušené zásilky lze reklamovat přímo u dopravce do 2 dnů

Oznámení o zásilce: adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku

Vyzvednutí zásilky: Zásilku je možné vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.

Doba uložení: 7 dní + možnost prodloužení až na 21 dní

DORUČENÍ NA ADRESU (Slovensko)

Zásilkovna vybere nejvhodněšího dopravce až k Vám domů. Budete o zvoleném dopravci řádně informováni e-mailem a sms. Kurýr Vás bude dopředu informovat ohledně termínu doručení.

Cena  SR: 155 Kč (+35 Kč dobírka)

Hmotnost: zboží do 5 kg

 

 

Osobní odběr zdarma ve Strašíně č.p. 146, 342 01 po předchozí domluvě.

Objednané zboží rezervujeme pro osobní odběr po dobu jednoho týdne (sedmi kalendářních dnů). V případě, že si zákazník zboží do této doby nevyzvedne, objednávka se stornuje a platba bude vrácena zpět na jeho účet. Týdenní lhůta může být na základě dohody obou stran prodloužena. 

Platba v hotovosti nebo předem na účet.

 

 

C. DODÁNÍ ZBOŽÍ

1. PŘEDÁNÍ ZBOŽÍ PŘEPRAVCI

Česká pošta - zboží expedujeme většinou do druhého pracovního dne.

Zásilkovna ČR - vzhledem k tomu, že sídlíme na vesnici, tak balíčky pro Zásilkovnu expedujeme 1x týdně - ve středu.

Zásilkovna SR - snažíme se expedovat, co nejdříve je to pro nás možné, jelikož sídlíme na vesnici a nejbližší Zásilkovna je 20km od nás.

2. OZNÁMENÍ O ODESLÁNÍ

O odeslání zboží zvoleným přepravcem vás budeme informovat e-mailem. Na stránkách přepravce potom můžete sledovat pohyb vaší zásilky. V případě osobního odběru vás vyzveme e-mailem, když je zboží připravené pro vyzvednutí

3. LHŮTA PRO DORUČENÍ PŘEPRAVCEM

Česká republika

Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. O jejím doručení budete informování přostřednictvím emailu a sms zprávou.

 

4. JAK JE ZÁSILKA BALENA? 

Zásilku pečlivě balíme tak, aby se nepoškodila v průběhu přepravy. Každý kenzan je balen zvlášť do krabičky, aby ostré hroty nepoškodily vnější balení. Dále je balen ještě do dalšího obalu, který splňuje požadavky přepravce.

S každou zásilkou je též zasílán příbalový leták s důležitými pokyny.

Záruční listy nevyplňujeme, jako záruční list k veškerému zboží slouží námi vystavená faktura, kterou zasíláme elektronicky na Vámi zadaný email.

 

B. POŠKOZENÍ ZÁSILKY

Co dělat, zjistíteli poškození zásilky až po odjezdu dopravce?

Reklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího převzetí na kterékoli pobočce České pošty. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky (včetně obalu a výplně), fakturu a doklad totožnosti. Pracovník pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás kontaktujte na e-mail a my se vám ozveme s dalším postupem.

 

C. MOŽNOSTI PLATBY

Platba je prováděna v českých korunách při zvolení platby kartou.

Způsob platby

Kupující si může vybrat v průběhu objednávky ze dvou hlavních způsobů placení kupní ceny za zboží:

1. platba při převzetí (na dobírku) – hotově nebo kartou

2. platba předem (bezhotovostní platba) – online platba

3. platba bankovním převodem

1. PLATBA PŘI PŘEVZETÍ (NA DOBÍRKU)

Cena za dobírku je účtovaná na základě ceníku v bodě A.

Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese nebo výdejním místě a to v hotovosti nebo platební kartou.

2. PLATBA ONLINE

Online platbu uskutečníte stisknutím tlačítka Platební kartou. Pokud Vám on-line platba z jakéhokoliv důvodu neprojde (např. nepovolené internetové transakce na Vaší platební kartě), můžete si metodu platby změnit. Po úspěšné platbě v platební bráně Vás systém přesměruje zpět na naše stránky a objednávka tím bude dokončena.

Pro bezhotovostní platby jsou platební metody napojeny na platební bránu společnosti GOPAY s.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet a hesla k elektronickému bankovnictví jsou zadávána pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY s.r.o.

  

3. PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM

 

Platba v českých korunách.

Pokud si zvolíte variantu placení bankovním převodem, po zaevidování objednávky Vám přijdou na Vaši e-mailovou adresu informace potřebné pro platbu. Jakmile bude platba připsána na náš bankovní účet, budete informování e-mailem. Následně bude zboží expedováno. Prosíme, dbejte na uvedení variabilního symbolu (čísla objednávky) pro správné spárování platby.

Bankovní spojení

Korunový účet

ČSOB: 295166656/0300

IBAN CZ63 0300 0000 0002 9516 6656

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení